12.000$ תמורת טעימת בירה: הקמפיין שנגנב מישראל
מודעה המציעה משכורת של 12.000 שקלים תמורת "עבודה קשה" של טעימת בירה, הציתה קמפיין מוצלח של חברת משקאות מקומית • אלא שהשבוע נדהמו במשרד הפרסום לגלות כי רשת פאבים אמריקאית אימצה את הקמפיין ואף חיקתה אותו במדויק
לאיתור המועמד פורסמו מודעות דרושים בעיתונות שהציגו את ג'וב החלומות המצריך הגעה למבשלה אחת לשבוע ביום הייצור, כדי ללגום מהבירה המיוצרת ולאשר אותה כחלק מפאנל טועמים מקצועי תמורת שכר של 12 אלף שקל. על המשרה התחרו 15 אלף מועמדים
התכניות האחרונות
- מאי 2024
- אפריל 2024
- מרץ 2024
- פברואר 2024
- ינואר 2024
- דצמבר 2023
- נובמבר 2023
- אוקטובר 2023
- ספטמבר 2023
- אוגוסט 2023
- יולי 2023
- יוני 2023
- מאי 2023
- אפריל 2023
- מרץ 2023
- פברואר 2023
- ינואר 2023
- דצמבר 2022
- נובמבר 2022
- אוקטובר 2022
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2022
- יוני 2022
- מאי 2022
- אפריל 2022
- מרץ 2022
- פברואר 2022
- ינואר 2022
- דצמבר 2021
- נובמבר 2021
- אוקטובר 2021
- ספטמבר 2021
- אוגוסט 2021
- יולי 2021
- יוני 2021
- מאי 2021
- אפריל 2021
- מרץ 2021
- פברואר 2021
- ינואר 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוקטובר 2020
- ספטמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יולי 2020
- יוני 2020
- מאי 2020
- אפריל 2020
- מרץ 2020
- פברואר 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- נובמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- יוני 2019
- מאי 2019
- אפריל 2019
- מרץ 2019
- פברואר 2019
- ינואר 2019
- דצמבר 2018
- נובמבר 2018
- אוקטובר 2018
- ספטמבר 2018
- אוגוסט 2018
- יולי 2018
- יוני 2018
- מאי 2018
- אפריל 2018
- מרץ 2018
- פברואר 2018
- ינואר 2018
- דצמבר 2017
- נובמבר 2017
- אוקטובר 2017
- ספטמבר 2017
- אוגוסט 2017
- יולי 2017
- יוני 2017
- מאי 2017
- אפריל 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- אוקטובר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- יוני 2016
- מאי 2016
- אפריל 2016
- מרץ 2016
- פברואר 2016
- ינואר 2016
- דצמבר 2015
- נובמבר 2015
- אוקטובר 2015
- ספטמבר 2015
- אוגוסט 2015
- יולי 2015
- יוני 2015
- מאי 2015
- אפריל 2015
- מרץ 2015
- פברואר 2015
- ינואר 2015
- דצמבר 2014
- נובמבר 2014
- אוקטובר 2014
- ספטמבר 2014
- אוגוסט 2014
- יולי 2014
- יוני 2014
- מאי 2014
- אפריל 2014
- מרץ 2014
- פברואר 2014
- ינואר 2014
- דצמבר 2013
- נובמבר 2013
- אוקטובר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- יולי 2013
- יוני 2013
- מאי 2013
- אפריל 2013
- מרץ 2013
- פברואר 2013
- ינואר 2013
- דצמבר 2012
- נובמבר 2012
- אוקטובר 2012
- ספטמבר 2012
- אוגוסט 2012
- יולי 2012
- יוני 2012
- מאי 2012
- אפריל 2012
- מרץ 2012
- פברואר 2012
- ינואר 2012
- דצמבר 2011
- נובמבר 2011
- אוקטובר 2011
- ספטמבר 2011
- ינואר 2011
ארכיון תוכניות
פוסטים אחרונים
- למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי
- הגאון הרב אברהם יוסף: "עוד המצאה של משגיחי הכשרות"
- פרשת אחרי מות | איך חוזרים לגבול?
- תזמון מושלם | פרשת אחרי מות
- פרשת אחרי מות | מדוע דווקא בארץ גושן?
תגיות
עולם הפרסום רווי היצרים והאינטריגות מסתער בידיים חשופות על המקרה הבא, בו נראה כי קמפיין גדול שהפיק משרד מקומי, "זכה" להעתקה מדויקת ברשת עולמית מובילה. במקום לזעום ולאיים בתביעות, ממנף המשרד הישראלי את המקרה בכדי לעשות לעצמו יחסי ציבור, ולהציג זאת כהכרה עולמית במקצועיותו.
"משרת החלומות – שתו בירה ותקבלו שכר של 12,000 דולר". אם ההצעה נשמעת מוכרת היא בגלל שמדובר בגניבת קמפיין של חברת טמפו, שחיפשה בקיץ שעבר טועם לבירה גולדסטאר בשכר של 12,000 שקל.
בטמפו הופתעו לגלות שרשת פאבים אמריקאית בשם "עולם הבירה", יצאה בקמפיין לחיפוש מתמחים שיעבירו את הקיץ הקרוב בשתיית בירה במבשלות והציעו לציבור לשלוח אליהם קורות חיים כדי להתחרות על המשרה.
לפני שנה, טמפו איישו את המקום הפנוי בפאנל טועמי הבירה עם נציג הציבור שלקח חלק בתהליך. לאיתור המועמד פורסמו מודעות דרושים בעיתונות שהציגו את ג'וב החלומות המצריך הגעה למבשלה אחת לשבוע ביום הייצור, כדי ללגום מהבירה המיוצרת ולאשר אותה כחלק מפאנל טועמים מקצועי תמורת שכר של 12 אלף שקל. על המשרה התחרו 15 אלף מועמדים.
ממשרד הפרסום "בית הקונספטים אלנבי" שאחראי על הפקת פרויקט טועם הבירה של גולדסטאר נמסר: "אנו רואים את גניבת הקמפיין כסוג של מחמאה. הדהימה אותנו רמת ההעתקה עד לסכום שרשום על הצ'ק החודשי של הטועם".
מלא את פרטיך
האימייל לא יוצג באתר.